Mustesuihkut

1 view

tumppiw

Lukeeko kukaan tät ryhmää??

Olkoon. Mites nykyisin muisteruiskut, tuuppaavatko kuivumaan jos ei
pitkään aikaan käytä??

Lähinnä siis halvemman luokan kirjoittimet (<100€)

Thomas Wendell
Helsinki, Finland
Translation to/from FI/SWE not always accurate

Viljo Mustonen

tumppiw wrote:

> Lukeeko kukaan tät ryhmää??
>
> Olkoon. Mites nykyisin muisteruiskut, tuuppaavatko kuivumaan jos ei
> pitkään aikaan käytä??
>
> Lähinnä siis halvemman luokan kirjoittimet (<100€)

Kyllähän ne tuppaa tukeutumaan.
Nyt on käytössä HP hotosmart C5380 All-One.
Pysyy kunnossa jos tekee pienen väritulostuksen noin kerran viikossa.
Pitemmällä tauolla saattaa jokin väri olla tukossa. On aina korjaantunut
ajamalla puhdistusohjelman. Se ikävä kyllä kuluttaa varsin runsaasti
musteita. Halvemmalla pääsee kun tulostaa noin kerran viikossa sopivan
sivun, jossa on kaikkia värejä, musta mukaan lukien.

--
Viljo

tumppiw

Kiitos. Täytyy sitten kantaa oma kirjoitin kotoa mukaan, kirjoitin kun
olisi tarpeen vain joka noin toinen kuukausi (Darts SM-liigan
ottelupöytäkirjaa varten). Tähänhän laser riittää, mutta kun se painaa
ja liikkuu julkisella ja kävellen, niin ei kiinnostaisi.

Mikko Saukkoriipi

On 12.8.2014 14:51, tumppiw wrote:

> [...]
> ottelupöytäkirjaa varten). Tähänhän laser riittää, mutta kun se painaa
> ja liikkuu julkisella ja kävellen, niin ei kiinnostaisi.

Millainen tämä järjestely siis on? Jos tulostinta kantaa mukanaan kodin
ja ottelupaikan välillä, niin tukkeutuminen ei ole iso ongelma jos sillä
voi kerran viikossa tulostaa sivun. Jos taas tulostin on tarkoitus
jättää ottelupaikalle niin laserilla ei ole tukkeutumisongelmaa. Jos
mustavalkolaser riittää, niin esimerkiksi Samsung SL-M2022 ei ole
kohtuuttoman iso.

tumppiw

Nimenomaan ajattelin jättää kotiottelupaikalle. Sen takia pitäsis olla
halpa. Nyt olen pari vuotta kantanut kotoa mukaan Canon LBP-2900B, ja se
hiukan painaa. Kotiin en tarvitse, siellä on ym. Canon sekä väritön
(kuivat) HP F2150 (skannerina)