JPG-liitteiden nopea katselu?

Asko Ikävalko

Saan sähköpostiini päivittäin useita viestejä riistakameralta. Viestit
on ihan perinteisiä plaintext sähköposteja, joissa on liitteenä JPG-kuva.

Kaikilla tuntemillani sähköpostiohjelmilla JPG-liite pitää erikseen
tuplaklikata auki. Onkohan olemassa sähköpostiohjelmaa, joka näyttäisi
suoraan sen JPG-kuvan, tai edes jonkinlaisen esikatselun siitä?

Päätelaitteena voisin käyttää joko Windows Seiskaa tai Apple iPadia.

-Asko

Hantte

Ainaski Mozilla Seamonkeyn Linux-versio näemmä osaa. Luulisi siis
Windosw-versionkin osaavan...

--
Hantte

So many fantastic colours, I feel in a wonderland
Many fantastic colours, makes me feel so good

Ville Hietarinta

XP Modessa OE näyttää kuvat.

Myös Forte Agent osaa. Vain Windowsille siis ja softa maksaakin jotain.

rosk...@roskaasci.fi.invalid

Minulla on Thunderbird ja Windows 7, kuvia ei tarvitse klikata erikseen
auki vaan näkyvät suoraan viestissä.
En tiedä onko siellä jokin asetus tuolle asialle mutta minulla on
toiminut noin ilman mitään asetusten muutosta.

----
Käy radioaiheisilla sivuillani: http://www.saunalahti.fi/rick/
Rickin juttuja: http://rickinjuttuja.blogspot.com/
Radiomiehen matkailublogi: http://radiomiehenmatkat.blogspot.com/
Lokeja kuulemistani piraattiasemista: http://pirateradiolog.blogspot.com/
Lisäksi lue suomalaista piraattiradiohistoriaa
sivuilta:http://www.vapaaradio.fi/
sieltä löytyy myös vanhempia lokeja suomessa kuulluista piraattiasemista.

rosk...@roskaasci.fi.invalid

> [...]
> En tiedä onko siellä jokin asetus tuolle asialle mutta minulla on
> toiminut noin ilman mitään asetusten muutosta.

Ja käytössä on POP-protokolla, jos sillä on merkitystä asiaan?

> [...]
> sivuilta:http://www.vapaaradio.fi/
> sieltä löytyy myös vanhempia lokeja suomessa kuulluista piraattiasemista.

Samppa

Khyyl mulla näkyy mailin mukana tulleet kuvat ihan suoraan viestin sisällä.

Joku asetus voinee estää kuvien automaattisen latautumisen.

Ja OS X sekä iOS maileilla just varta vasten kokeen tein.

--

t:S

samppa (Št) samppa (piste) org

tumppiw

Riippuu myös, onko kuva laitettu liitteenä vai kuvaksi tekstin sekaan..
Jos liitteenä, se pitää erikseen avata...

Thomas Wendell
Helsinki, Finland
Translation to/from FI/SWE not always accurate

Samppa

18.6.2013 12.03, tumppiw kirjoitti:

> Riippuu myös, onko kuva laitettu liitteenä vai kuvaksi tekstin sekaan..
> Jos liitteenä, se pitää erikseen avata...

No ihan tota klemmarin kuvaa napauttamalla kuvan liitin, ja hyvin antaa.

Muuta tapaa kuvan liittamiseen Maililla en tiedä.

rosk...@roskaasci.fi.invalid

> No ihan tota klemmarin kuvaa napauttamalla kuvan liitin, ja hyvin antaa.
>
> Muuta tapaa kuvan liittamiseen Maililla en tiedä.

Ihan liitteenä olevat kuvat mullakin näkyy suoraan viesteissä
Thunderbirdissä, ja myös viestien esikatselussa, eli ei tarvitse
varsinaisesti klikata viestä auki.