Kyll voi.
Ei voi. Yks puhelinlinja, yks adsl. Ei sen saman linjan kanssa voi kaksi
eri laitetta jutella samaan aikaan.
Laitappa sellainen ADSL-purkki jossa on langaton tukiasema kanssa ja sen
kanssa vedät yhteyden sitten alakertaankin. Niin ja jumalauta saatana
salaat sen yhteyden WPA-PSK tai WPA2-PSK:lla ja pitkällä ja
monimutkaisella salasanalla.
--
http://www.markusjansson.net
http://markusjansson.blogspot.com
PGP: 6E9E375EC50A27FDB9DA1672A78C27BF735ADADA
PGP2: 9966C10DDC7F0DEDEC480A75FE952445F24D55DD
Toki voit kytkeä useamman modeemin linjaan, tosin vain yksi voi olla
kerrallaan käytössä.