Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Saunalahti ADSL toimiiko ?

0 views
Skip to first unread message

Jussi

unread,
Oct 21, 2004, 3:19:03 PM10/21/04
to
Ovat laittaneet hinnan kilpailukykyiseksi verrattuna Elisaan.
Nykyinen Elisa 1/512 49?/kk Saunalahti 1/768 36?/kk

Kysymys kuuluu miten saunalahti pelittää ? Onko kokemuksia ja onko mitään
oleellista eroa Elisaan.
Asun 2km Tikkurilasta itään jos alueella on Saunalahden käyttäjiä niin
mielelläni kuulen kommentteja.

Liittyminen on Saunalahdella nyt 0 ? kuun loppuun eli kaikki apu
päätöksenteossa on tervetullutta.

T Jussi


Jussi

unread,
Oct 21, 2004, 3:23:58 PM10/21/04
to
OK väärä rymä sorry...
Siirrän

"Jussi" <jussi.mattila@tämäveksmbnet.fi> wrote in message
news:cl9235$461$1...@phys-news1.kolumbus.fi...

0 new messages