Kysymys kuuluu miten saunalahti pelittää ? Onko kokemuksia ja onko mitään
oleellista eroa Elisaan.
Asun 2km Tikkurilasta itään jos alueella on Saunalahden käyttäjiä niin
mielelläni kuulen kommentteja.
Liittyminen on Saunalahdella nyt 0 ? kuun loppuun eli kaikki apu
päätöksenteossa on tervetullutta.
T Jussi
"Jussi" <jussi.mattila@tämäveksmbnet.fi> wrote in message
news:cl9235$461$1...@phys-news1.kolumbus.fi...