Discussion on mehmet-gez

irem eren

to Seviye Belirleme Sınavı Topluma Hizmet Projesi
Demek Cem'i bir öğrencisini kovalarken gördün!!!! :) Merak ediyorum;
acaba o sırada ben neredeydim ve bir de Cem'in diğer öğrencileri?

Cem Zorlular

to Seviye Belirleme Sınavı Topluma Hizmet Projesi
hocam orda bir çocuk bütün kapılara vurup kaçıyordu, benim öğrencim de
değildi

Cem Zorlular

to Seviye Belirleme Sınavı Topluma Hizmet Projesi
öğrencilerim de içeride test çözüyordu

Cem Zorlular

to Seviye Belirleme Sınavı Topluma Hizmet Projesi
milleti rahatsız ediyordu

Fetret

to Seviye Belirleme Sınavı Topluma Hizmet Projesi
Valla hocam Ben ne olduğundan emin değilim ve sadece gördüğümü yazdım.
Ve journalda da açıkça belirttim "kimseyi suçlamak istemem". Kimseyi
suçlamak istemiyorum. O öğrenci Cem'in olmayabilir. Ben sadece biraz
aksiyon katmak için journal'a onu yazdım.

irem eren

to Seviye Belirleme Sınavı Topluma Hizmet Projesi
Arkadaşlar hemen gerilmeyin ya. Hepinizin bu işi ciddiye alarak
elinizden gelenin en iyisini yaptığınızı biliyorum. Kimseyi
suçlamadım! Ben de "aksiyon" katmak için yazmıştım. :) İşin şakası
bir yana, size inanıyorum ve güveniyorum. Açıklama yapılması gereken
bir durum yok, umarım ileride de olmayacaktır.