Bu sayfay görüntüle "Evrim Solmaz(perşembe)"

evrim

to Seviye Belirleme Sınavı Topluma Hizmet Projesi

http://groups.google.com/group/seviye-belirleme-snav-topluma-hizmet-projesi/web/evrim-solmazperembe?hl=tr
bağlantısını tıklayın veya bağlantı çalışmazsa tarayıcınızın adres
çubuğuna kopyalayın.

evrim

to Seviye Belirleme Sınavı Topluma Hizmet Projesi

irem eren

to Seviye Belirleme Sınavı Topluma Hizmet Projesi
Arkadaşlar servis sorununu anlıyorum ve haklısınız. Keşke benim
yapabileceğim bir şey olsa da halletsem. Ama beni aşan bir
durum . . . Yine de yeri geldikçe hatırlatıyorum olabilmesi için. O
olana kadar da bir şekilde ulaşımı sağlamaya çalışacağız.