Bu sayfayý görüntüle "Ahmed Gül (Cuma)"

1 view

ahog

to Seviye Belirleme Sınavı Topluma Hizmet Projesi

http://groups.google.com/group/seviye-belirleme-snav-topluma-hizmet-projesi/web/ahmed-gl-cuma?hl=tr
bağlantısını tıklayın veya bağlantı çalışmazsa tarayıcınızın adres
çubuğuna kopyalayın.

R.İrem Eren

to Seviye Belirleme Sınavı Topluma Hizmet Projesi
Ahmet senin öğretmenliğinden şüphe etmedim tabii ki ben. Sadece
öğrencilerin anladığından şüphe duydum. İyi öğrenciye öğretmenlik
yapmakla, iyi olmayana yapmak tabii ki bir değil. Marifet ikincisinde
ama . . . :)

ahog

to Seviye Belirleme Sınavı Topluma Hizmet Projesi

ahog

to Seviye Belirleme Sınavı Topluma Hizmet Projesi

ahog

to Seviye Belirleme Sınavı Topluma Hizmet Projesi