Bu sayfay görüntüle "İbrahim Hepkon"

İbrahim

to Seviye Belirleme Sınavı Topluma Hizmet Projesi

http://groups.google.com.tr/group/seviye-belirleme-snav-topluma-hizmet-projesi/web/journallar?hl=tr
bağlantısını tıklayın veya bağlantı çalışmazsa tarayıcınızın adres
çubuğuna kopyalayın.

İbrahim

to Seviye Belirleme Sınavı Topluma Hizmet Projesi

İbrahim

to Seviye Belirleme Sınavı Topluma Hizmet Projesi

İbrahim

to Seviye Belirleme Sınavı Topluma Hizmet Projesi

İbrahim

to Seviye Belirleme Sınavı Topluma Hizmet Projesi

irem eren

to Seviye Belirleme Sınavı Topluma Hizmet Projesi
Neden her öğretmenin farklı olduğunu anlıyoruz işte buradan da.
Herkesin kendine göre bir tarzı var . . .
İnşallah ileriki zamanlarda herkesin tek başına bir sınıfta olacağı
şekilde bir ayarlama yapabiliriz.

İbrahim

to Seviye Belirleme Sınavı Topluma Hizmet Projesi

İbrahim

to Seviye Belirleme Sınavı Topluma Hizmet Projesi

İbrahim

to Seviye Belirleme Sınavı Topluma Hizmet Projesi

R.İrem Eren

to Seviye Belirleme Sınavı Topluma Hizmet Projesi
Güzel metod! Tam öğretmenlerin yaptığı gibi! :)
--> "Bir de bazen kafalarını karıştırmak için mesela emin misin veya
ses tonumu değiştirerek omu doğru diyorum. Çoğunluklada bu numarayı
yiyorlar. Hemen cevabı değiştirmeye çalışıyorlar yok böle olacaktı yok
şöyle olacaktı diyorlar ama ben önceki cevabınız doğruydu niye
değiştirdiniz deyince öle suratıma bakıp kalıyorlar."