Fwd: FW: İlt: FW: ARKADAŞLAR TELEFONU ARADIK DOĞRU :(

Oktay Aksoy

to atala...@hotmail.com, Ayla Erkoç, Baris, Baris Gostak, basak erdem, cagu...@gmail.com, ferit...@bluewin.ch, ferit...@bluevin.ch, Filiz Yaylak, gunta...@hotmail.com, gunta...@hotmails.com, hulya yalkin, hulya...@tmail.comho, hüceste turan, muhittin sarıgözmen, NİYAZİ TUZCUOĞLU, noreply, Oktay Aksoy, Oya Findik, Selda Bereket, selma ürkmez, sevgi...@gmail.com, sevgi...@googlegroups.com

Date: Sat, 30 Jan 2010 23:51:23 +0200
Subject: İlt: FW: ARKADAŞLAR TELEFONU ARADIK DOĞRU :(