מעוניינים לקבל תזכורות על אמירת "פרשת הנשיאים בחודש ניסן?

צבי שביט

Mar 31, 2024, 5:35:09 PMMar 31
to קבוצת בי'כ זכרון משכן שילה, קבוצת בי'כ נעם יונתן, קבוצת בית המדרש בעפרה, קבוצת בית המקדש, קבוצת גבעת אחיה, קבוצת דבר תורה לפרשת השבוע, קבוצת דיוקי תפילה ולשון, קבוצת הדף היומי, קבוצת ותיקי שילה, קבוצת חידות ביהדות, קבוצת חידות לפרשת השבוע, קבוצת יהדות, קבוצת לומדות בית המדרש בעפרה, קבוצת לקראת חג, קבוצת לשון עברית, קבוצת עבודת יום הכיפורים, קבוצת שאו מרום עיניכם, קבוצת שבות רחל, קבוצת שילה
בס"ד
כידוע במהלך תחילת חודש ניסן נוהגים לומר את פרשת הנשיאים.
מעוניינים לקבל בכל יום תזכורת, כולל הנוסח של אותו יום? מוזמנים להצטרף לקבוצת התזכורות שלי ביהדות.
להלן פרטים על הקבוצה:

קבוצת תזכורות ביהדות
רוצים לקבל תזכורת להניח עירוב תבשילין, לומר יעלה ויבוא, ותן טל ומטר?
מוזמנים להצטרף לקבלת תזכורות ביהדות. לדוגמה: עירוב תבשילין, יעלה ויבוא, ותן טל ומטר, תזכורות לקראת החגים, תפילה שנאמרת בתאריך מסוים וכד'.
ניתן להצטרף לקבלת התזכורות בווטסאפ, טלגרם, מסרונים (SMS בלעז) ובדוא"ל.

 - האפשרות המומלצת ביותר היא להצטרף לקבוצה בווטסאפ או בטלגרם. מדובר על קבוצה שקטה וסגורה שבה רק אני יכול לשלוח הודעות.
להצטרפות בווטסאפ, כולל זמני כניסת ויציאת השבתhttps://chat.whatsapp.com/IpSEE7kZ6ILH44v1NUdjYV.
להצטרפות בווטסאפ, ללא זמני כניסת ויציאת השבת: https://chat.whatsapp.com/634yj5TnFaUEDV66yakgB7.
להצטרפות בטלגרם:  https://t.me/joinchat/QigdlkDfhCBt0XQ.
מי שאין לו ווטסאפ וגם לא טלגרם, יכול לקבל את ההודעות במסרונים (SMS בלעז) או בדוא"ל:
 - מסרונים: נא לפנות אלי ולציין שם ומספר טלפון נייד.
 - דוא"ל: בקישור https://groups.google.com/g/tizkorot-yahadut. יש ללחוץ על "הצטרפות לקבוצה". אפשר גם לפנות אלי לכתובת zvi...@gmail.com, או למספר 050-5918412.

הערה: למי שלא מצטרף בווטסאפ או בטלגרם, אני ממליץ להצטרף גם במסרונים וגם בדוא"ל. היתרון של מסרונים שמקבלים מיידית את ההודעה לטלפון הנייד (בניגוד לדוא"ל שצריך להיכנס לתיבת הדוא"ל). מצד שני, היתרון של דוא"ל הוא שלעיתים אני מצרף לדוא"ל גם קבצים/תמונות/סרטונים.

אפשר ורצוי להעביר הלאה את ההודעה לחברים, בני משפחה וקבוצות בהם אתם חברים.
--
צבי שביט (שטרן)
050-5918412