دست هاي خالي - آهنگ

♪حسام♪

to setareh...@googlegroups.com

فایل ضمیمه را دانلود کنید

بازم دست من پیش تو خالیه بازم مثل هر روز شرمنده تم
چه خوبه که انقد بخشنده ای چه خوشحالم از اینکه من بنده تم

چه خوبه که تو اوج تنهاییام تو دستامو می گیری و با منی
میگن یاد تو راز آرامشه تو نزدیکتر از رگ گردنی

می خوام عاشقونه حست کنم فقط عشق تو تکیه گاهم بشه
کی می تونه جز تو نجاتم بده کی می تونه جز تو پناهم بشه

با دستای خالی سراغت میام تو که مهربونیت بی منته
واسه اومدن سمت آغوش تو همین لحظه ها بهترین فرصته

با دستای خالی سراغت میام تو که مهربونیت بی منته
واسه اومدن سمت آغوش تو همین لحظه ها بهترین فرصته

درعشق درنگ جايز نيست پيش از انكه فكركني عاشق باش...

--

برای دریافت ایمیل ها کلیک کنید و عضو شوید

Dasthaye_Khali-Fateh _Nooraee_.mp3