ننتايج ارشد

0 views
Skip to first unread message

v sh

unread,
Aug 28, 2008, 6:04:35 PM8/28/08
to sepahan-U...@googlegroups.com
ارشدی شده ها چرا صداشون در نمیاد؟ نترسین بابا کسی شیرینی نمیخاد ما که
خدمت مقدس رو در پیش داریم حداقل بگید که دلمون خوش بشه همکلاسیمون ارشدی
شده

Sadegh Mahboubi

unread,
Aug 29, 2008, 3:30:26 AM8/29/08
to sepahan-U...@googlegroups.com
سلام
خوب من قبول شدم، البته در خدمت مقدس سربازی اول برج هشت هم تاریخ اعزامه!!!
خبر دارم که آقای محسنی مدیریت آی تی قبول شدن البته در کشور مالزی
آقای سروش محمدی هم فکر کنم ای تی یا نرم افزار شیخ بهایی قبول شدن
از بقیه هم خبر ندارم؟

2008/8/29 v sh <v.sh...@gmail.com>

mehdi amini

unread,
Aug 29, 2008, 3:50:21 AM8/29/08
to sepahan-University
سلام دوستان

باید بگم که منهم مثل آقای محبوبی قبول شدم.همون جایی که ایشون قبول شدن
و تاریخ اعزام هم همونه.
فقط من یک تفاوتی با ایشون دارم.اونم اینه که متاسفانه دیرتر فارغ الخدمت
می شم چون 3 ماه اضافه واسم زدند.
دلیلش رو هم نمی دونم.من به موقع ثبت نام کردم.

به هر حال خدمت سربازی مقدسه.پس بهتره تا می تونیم اضافه واستیم به
مملکتمون خدمت کنیم.(الافی) موفق باشید.

Hamid Reza Mohseni

unread,
Aug 29, 2008, 1:58:30 PM8/29/08
to sepahan-U...@googlegroups.com
همون طوریکه آقای محبوبی فرمودن منم قبول شدم. ولی چون راهم دوره از بقیه خبر ندارم.
خوشحال می شم با خبر بشم بس بقیه از اونایی که خبر دارن بگن که ما هم با خبر بشیم.

v sh

unread,
Aug 30, 2008, 11:10:56 PM8/30/08
to sepahan-U...@googlegroups.com
تبریک میگم

Sadegh Mahboubi

unread,
Aug 31, 2008, 1:52:39 AM8/31/08
to sepahan-U...@googlegroups.com
تبریک میگم یعنی چی؟ بگو کجا قبول شدی؟
!!!!!

2008/8/31 v sh <v.sh...@gmail.com>

v sh

unread,
Aug 31, 2008, 9:04:11 AM8/31/08
to sepahan-U...@googlegroups.com
مثل اینکه ایمیل اول من رو درست نخوندی منم مثل شما زیر پرچم مقدس به
آحاد ملت خدمت خواهم کرد البته از برج 12
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages