انتقاد شدید امامجمعه مشهد از پرچمداری زن ایرانی در المپیك

0 views
Skip to first unread message

Reza

unread,
Aug 10, 2008, 3:54:13 AM8/10/08
to sepahan-U...@googlegroups.com
انتقاد شدید امام‌جمعه مشهد از پرچمداری زن ایرانی در المپیك

آیا می‌فهمید چه می‌كنید؟ این كه در حركتی بین‌المللی زن را جلودار می‌كنید، به غیر از سرپیچی از فرمایشات معصومان است؟

«سیداحمد علم‌الهدی» امام‌جمعه مشهد در خطبه‌های دیروز كه با افتتاح المپیك پكن همزمان شده بود، به‌شدت از پرچمداری كاروان ایران توسط یك زن انتقاد كرد و گفت: در رقابت‌های المپیك در چین تیم ورزشی ما وقتی می‌خواهد حركتی بین‌المللی انجام دهد، نباید پرچمدار آنان خانم ورزشكار باشد، چرا كه این موضوع جنگ با ارزش‌ها و آماده‌سازی مردم برای فرج امام زمان(عج) است.
آیا می‌فهمید چه می‌كنید؟ این كه در حركتی بین‌المللی زن را جلودار می‌كنید، به غیر از سرپیچی از فرمایشات معصومان است؟ وی با بیان اینكه «زمانی در خطبه نماز جمعه گفتم، شركت زنان در مجامع ورزشی با ارزش‌ها سازگار نیست»، تاكید كرد: با چه كسی مقابله می‌كنید؟ آیا معنای پذیرفتن این حرف این است كه نه‌تنها شركت كردند، بلكه پرچمدار هم زنان بودند؟ توقع نداریم نظامی كه در راس آن نایب امام زمان(عج) ولایت دارد و شعار منطقی رئیس‌جمهور تعجیل در فرج است، چنین اتفاقاتی بیفتد. امام‌جمعه مشهد همچنین گفت: ندانم‌كاری‌های بسیاری رخ می‌دهد از جمله این كه تربیت‌بدنی یكی از شهرهای شمالی راهپیمایی‌ای به نام امام زمان(عج) راه می‌اندازد و در آن یك عده زن، آوازه‌خوانی می‌كنند. این موضوع خلاف شرع است، این كه زیر سن با نصب پرچمی بگویند «مهدی بیا» و بالای آن خلاف دین كار كنند.
روزنامه کارگزاران


--
                         \\\///
                       /        \
                       | \\   // |
                     ( | (.) (.) |)
-----------------o00o--(_)--o00o-------------------
                
           Mohammad reza shahdavval

------------------ooo0-----------------------------
                  (   )     0ooo
                   \ (      (   )
                    \_)      ) /
                            (_/
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages