Προβολή της παρούσας σελίδας "..Ας Συστηθούμε! "

1 view

odhgiko_pneuma

to seovrilissia

Κάντε κλικ στο
http://groups.google.com/group/seovrilissia/web/.%CE%B1%CF%82+%CF%83%CF%85%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%B8%CE%BF%CF%8D%CE%BC%CE%B5!
- ή, εάν αυτό δεν πετύχει, αντιγράψτε & επικολλήστε το στη γραμμή
διευθύνσεων του προγράμματος σας περιήγησης ιστού.

odhgiko_pneuma

to seovrilissia
Γεια σας!
Είμαι η Άννα (ή Ανδριάνα όπως ίσως με ξέρουν μερικοί).
Είμαι 24 χρονών, εργάζομαι και είμαι από 6 χρονών στο Τ.Τ Βριλησσίων.
Είμαι αρχηγός του Κλάδου Οδηγών και Μεγάλων Οδηγών και μαζί με τα
υπόλοιπα στελέχη των ομάδων θα κάνουμε ότι περνά από το χέρι μας για
να περάσουμε μια υπέροχη οδηγική χρονιά.

Θα σας δω όλους το Σάββατο 20 Οκτωβρίου στην εστία μας!

Γιώργος

to seovrilissia
Είμαι ο Γιώργος και .. είμαι καλά :)
Μπαμπάς των Μπίλλυ, Ελισσάβετ και Λεωνίδα. Αποφάσισα να φτιάξω αυτό το
γκρουπάκι για να δοκιμάσουμε λίγη ηλεκτρονική οργάνωση.
Στόχος είναι να μποορύμε να ακούμε και να συζητάμε περισσότερες ιδέες
και θέματα και να επιτρέπουμε σε άτομα που δεν έχουν τον χρόνο άλλα
έχουν την όρεξη, να συνεισφέρουν.
Στην διάθεσή σας.

On 17 Οκτ, 16:24, odhgiko_pneuma <andriana.varygia...@gmail.com>