Sportif Havacılar Pilotx.com.tr’de Sportif Havacıların Yeni Adresi Pilotx

Alkim Oberon

to seolink

Havacılık bir çok alanda gelişiyor. Bu gelişim ise havayolları ile sınırlı değil. Turizm odaklı da gelişen sportif havacılık faaliyeti ise sadece paraşütten ibaret değil. Hafif Uçak sınıfına giren uçakları kullanabilen bir pilot olmak ya da insansız hava aracı pilotu olmak da sportif havacılığa dahil. Ülkemizde ise son zamanlarda bu alanı geliştirmeye bir marka talip oldu. Bu markanın adı Pilotx. Genç ve dinamik havacılar tarafından kurulan Pilotx programları içerisinde sportif havacılık alanında bir çok eğitim barındırıyor. Amatör havacılık (amatör pilotluk), arkeolojik iha pilotluğu gibi bir çok özel eğitim içeren Pilotx programları son zamanlarda kendisini ya da çocuğunu havacılık ve uzay alanında geliştirmek isteyen sportif havacı adaylarının bir numaralı adresi oldu.

Sportif havacılar pilotx programlarına pilotx.com.tr adresinden ulaşabiliyor. Sitedeki formu doldurup sportif havacılık eğitimleri hakkında ücretsiz bilgilendirme talebinde bulunabiliyorlar. İstanbul, Tekirdağ ve Samsun gibi lokasyonlarda bulunan ofislerinde ise kendilerini ziyaret etmeniz mümkün.

Detaylar: https://pilotx.com.tr/