Er zijn nog nodig een aantal mensen nodig, dus wie heeft er zin op:
- Maandag 18 maart (1 ervaren peer op beide tijden en 1 niet ervaren peer op de les van 11:00)
- Maandag 25 maart: 1 ervaren en 1 niet-ervaren peer op de les van 11:00
Op woensdag 6 maart 2013 12:47:27 UTC+1 schreef
scora.r...@gmail.com het volgende: