Goed nieuws: vanuit landelijk bestuur is het besloten certificaten uit te delen aan iedere peer die sinds het begin der tijden minimaal 2 lessen heeft gegeven op scholen. Als jij hiervoor in aanmerking komt, mail dit dan even naar
scora.r...@gmail.com of reageer op dit topic. Een kleine toelichting van het aantal lessen, welke jaren en op wat voor scholen, is waarschijnlijk wel handig.
Als je hiervoor (nog) niet in aanmerking komt, niet getreurd: ook in de toekomst kunnen deze certificaten worden behaald na het geven van 2 lessen!