Beste peers,
Momenteel ben ik nog druk aan het overleggen met de STC-group in Rotterdam voor het plannen van voorlichtingslessen. Voor woensdag 13 april zijn vanuit de STC-group alvast twee lessen aangevraagd. Deze school is van alle niveaus, maar de klassen zullen waarschijnlijk van het vmbo zijn. Hoewel de tijden helaas nog niet precies bekend zijn (waarschijnlijk 's ochtends), wil ik al wel vragen wie er die dag beschikbaar zou zijn. Gelieve daarom allemaal op dit bericht te reageren of je woensdag 13 april wel/niet de gehele dag of een deel hiervan (ochtend of middag) beschikbaar bent om les te geven.
De nieuwe peers wil ik alvast geruststellen dat er sowieso een peer met meer ervaring mee zal gaan en ik je voor die datum nog persoonlijk wil zien voor wat laatste informatie.
Gelieve in te vullen:
- naam:
- tel.:
- beschikbaarheid:
- ervaring:
Groetjes,
Mitch Herman