Lieve peers,
We hebben nog een
school te pakken voor in januari! Het gaat om 2 klassen (jaar 2) van de Horeca
Vakschool Rotterdam (Noordsingel 72, Agniesebuurt, oostzijde van Centraal
Station).
We plannen voor elke les een ervaren en een nieuwe peer
in, dus hierbij ook een extra oproep aan de ervaren peers (ook voor de vorige
mail)!
De klassen hebben les op de woensdagochtend:
1e les: 8.15-10.00 uur (klas 2K)
2e les: 10.20-12.00 uur (klas 2B)
We zoeken mensen die kunnen lesgeven op 8, 15, 22 of 29 januari.
Kijk dus allemaal snel in je agenda, en laat ons zo snel
mogelijk weten of je wel (of niet) les kan geven. Je krijgt daarna nog verdere
informatie, o.a. over de les en de klas.
Groetjes,
Yliane Balkenhol