LAST CALL!
Voor degenen die hun beschikbaarheid nog niet hebben ingevuld.. NU DOEN, alsjeblieft!
Ik moet de scholen (en jullie natuurlijk (;) morgen laten weten welke lessen wel en welke lessen niet door kunnen gaan.
De eerste lessen op en STC zouden nl. komende week al kunnen starten.
Ik reken op jullie medewerking.
Alvast bedankt!
Op woensdag 18 maart 2015 18:56:46 UTC+1 schreef
scora.r...@gmail.com: