KEN ES RENATA ? por por Edmond Cohen edanbj (edanbj@aliceadsl.fr)

Sharope blanco

to SEFARADIMUESTRO
Kerida Sharupika,

El kavo de tu istorya me akodra un filmo muy ermozo de Hitchcock intitolado Lady Vanishes.

Dinguno se akodra de una mujer enkontrada en un treno, ma eya eskrivyo una koza sovre el djam de la ventana, i esto keda, i es la preva ke esta mujer egziste.

No leshos de la fin del filmo, un nazi entra en el wagon i dize a los inglezes del wagon: « no vos espantesh, ize mis estudyos en Oxford » . Vyene detras del nazi el eroe inglez del filmo, i aharva al alman i lo embiya esmayado en basho. I por toda eksplikasyon, sale « Yo ize mis estudyos en Cambridge ».

Saludes a todos

Edmond Cohen

Kerido Edmond,

Ke pekado ke ni vide ni oyi del filmo de Hitchcock.  Enteresante !  No se si le da kualkera lejitimasya a lo ke me paso por la kavesa a mi i... no era digun filmo... Me akodro del detalyo el mas chiko !

Ves ?... Kon mi meoyo de 5 gramos ni ke puide entender la relasyon de azer estudyos en Oxford kon el nazi i el eroe Inglez ke lo aharvo bueno bueno;  i disho ke el tambien izo sus estudyos en Cambridge....

No es tu kulpa, mi kerido,  deve ser pormodo de mi edad !!!  No so mas la Sharopika ke de un "leb" entendiya "leblebi !" ni del todo la "intelligente"  ke la gente pensa ke so !...

Grasyas por tus linyas.... Komo estas ?  Yo te kero muncho bien !

Sharope

aron zavaro

to sefarad...@googlegroups.com

Kerida Sharope

Ay tres meses ke no eskrives. Komo estas?

Aron

Sent from Mail for Windows