De la pluma de Sharope: CHIKITIKOS I KAYINTIKOS por Sharope blanco

Bernardino

to SEFARADIMUESTRO GRUPO DE GOOGLE, Sharope Blanco, nueva Sharope Blanco

De la pluma de Sharope: CHIKITIKOS I KAYINTIKOS por Sharope blanco

Ver todos los artículos de esta sección >>

“Dizen ke ay un pasaje sekreto del banyo fina la mar…”

“Son historyas inventadas… Dingunos se fueron i puedyeron vinir atras de aya !

EL KAZAMIENTO

Estavamos sinko amigitas en un kafe avlando de kazamyentos porke una de mozotras se aviya kazado antes manko de un mez.  Estava gritando  :

–  Kale ke vos kazesh absolutamente !

Yo estava pensando  ‘ La primera vez ke oygo de una mujer ke le esta plazyendo el kazamyento… Ke bueno !  Todas se keshan de sus maridos.. ‘

En este momento disho  :

–  No kero ser la unika stupida entre vozotros !

KORRER DETRAS…

Una de las amigas echando sus kaveyos detras de sus ombros kon un gesto muy seksi i mirandomos una una kon sus grandes ojos vedres mos disho  :

–  Esto muy kontente  de mi muevo echo ! Ay mansevos ermozos i todos korren detras de mi !   Es una alegriya de vistirme las demanyanas i irme al echo !

Me vino afuerte !  I yo no era feyika  ma no teniya mansevos ke korriyan en detras de mi !

Me seli i no puide detenerme de dizirle  :

–  Ah mi dulse amigita !  Se ve ke no tienes eksperyensya kon eyos !  Los mansevikos korren detras de la bala del football tambien ma es para darle una ‘punta de piye’  !

CHRISTINA

Estavamos salyendo del kurso de biologiya kuando suono mi telefon !  Era mi madre..

–  Alo Christina ?  Me estas oyendo ?

–  Mama so yo Edna !

–  No !  Christinaaaaaa !  Ande estas ?

–  Madre ke Christina por mundo tuyo !!!!  Peryites la memorya ?  So tu ija Edna !

–  Si si si !  Parese ke te tomates por Christina Onasis !  Vengo de resivir el estado de banko de tu karta de kredi!  Te olvidates ken sos !  De vedra ke te paresyo ke sos eya ?

NI KE ME ARTO !!!!

” Me enfasyi de esta vida !  M esto indo ande dingunos saven ande es i dingunos me konosen ! De dinguna manera no me bushken…. Adyos !

Signado

Colombus, el pishkado

Karinyozzzzzzzzzzzzz

Sharope Blanco