Preparing for War with Russia and China: America’s Quest for Global Domination Depends on Space Technology

1 view

Preparing for War with Russia and China: America’s Quest for Global
Domination Depends on Space Technology

http://www.globalresearch.ca/preparing-for-war-with-russia-and-china-americas-quest-for-global-domination-depends-on-space-technology/5553737

---
Detta e-postmeddelande har sökts igenom efter virus med antivirusprogram från Avast.

bo...@hotmail.com

Med telefoner???????

Nu är du väl t.o.m. dummare än vanligt!

Eller förstår du inte var du postar ditt skräp?
--- news://freenews.netfront.net/ - complaints: ne...@netfront.net ---

Den 2016-10-30 kl. 10:36, skrev bo...@hotmail.com:
> Med telefoner???????
>
> Nu är du väl t.o.m. dummare än vanligt!
>
> Eller förstår du inte var du postar ditt skräp?

Tele betyder verka på avstånd och foni är ljud, telefoni är ljud
överfört på avstånd. TV är vision eller bild överfört på avstånd och så
vidare. Numera är det massor av information som överförs via nätet på
avstånd och då hamnar massor av olika ämnen inom det området. När det
handlar om krig så har telekommunikation varit avgörande ända från
röksignaler, semaforer och springande kurirer till dagens
satellitkommunikation. Telefoni är numera ofta en verksamhet ut i rymden.

försök lära dig leva med det borje.

bo...@hotmail.com

Genuint sktiprat!

Håll dig borta från telefonigruppen, med din snedpost!

.

On Sun, 30 Oct 2016 12:10:42 +0100, Mikael Forsberg

Den 2016-10-30 kl. 18:39, skrev bo...@hotmail.com:
> Genuint sktiprat!
>
> Håll dig borta från telefonigruppen, med din snedpost!

Jag tror jag ska posta mer i den gruppen framöver. :)