Många julklappar kommer kanske inte fram i tid

Mikael Forsberg

Eftersom det Syd Koreanska containerföretaget Hanjin gått i konkurs blir
nu deras containerfartyg stående i Kina tills hamnavgiften betalats,
vilket kan komma att bli först nästa år. Miljontals julklappar kommer
kanske inte fram i tid.

https://www.youtube.com/watch?v=SqAU7v3c3rU

---
Detta e-postmeddelande har sökts igenom efter virus med antivirusprogram från Avast.

bo...@hotmail.com

Inget om telefoni, i vanlig ordning när du tramsar och korspostar.

Du har visst fortfarande stora problem med din vansinniga
korspostning.

Mikael Forsberg

Den 2016-11-07 kl. 23:12, skrev bo...@hotmail.com:
> Inget om telefoni, i vanlig ordning när du tramsar och korspostar.
>
> Du har visst fortfarande stora problem med din vansinniga
> korspostning.

Om du inte visste om det innan så kan jag tala om för dig att Syd Korea
är en världsledande leverantör av telefoner.

bo...@hotmail.com

Tramsunge!!!

Landet heter Sydkorea, och inget annat. Prata med din svensklärare i
skolan, om du har svårt med särskrivning..

On Tue, 8 Nov 2016 01:58:32 +0100, Mikael Forsberg

Mikael Forsberg

Den 2016-11-16 kl. 02:52, skrev bo...@hotmail.com:
> Tramsunge!!!
>
> Landet heter Sydkorea, och inget annat. Prata med din svensklärare i
> skolan, om du har svårt med särskrivning..

Landet Korea delades upp mellan USA och Sovjet efter andra världskriget,
det blir lite fel att följa med i resonemanget att det skulle vara två
olika länder men förhoppningsvis kan de återförenas en vacker dag.

Trump inger hopp om att USA:s krigshysteri kommer att avta.

https://www.facebook.com/malagurski/videos/1200930089990340/

bo...@hotmail.com

Du förstod alltså inte ens vad jag försökte lära dig om särskrivning,
utan började svamla om nåt ovidhängande IGEN.

Försök prata med din svensklärare i skolan.

On Wed, 16 Nov 2016 14:19:38 +0100, Mikael Forsberg