jag kan tänka mig det var meningen att det skulle diskuteras
hur man bäst gör för att skapa lättanvända websiter eller frågas
om hur man får sin websida att fungera korrekt eller nått?
> jag kan tänka mig det var meningen att det skulle diskuteras
> hur man bäst gör för att skapa lättanvända websiter eller frågas
> om hur man får sin websida att fungera korrekt eller nått?
Du har helt rätt i ditt antagande. Gruppen är till för frågor och
diskussioner kring HTML-editorer, publiceringsverktyg och liknande.
--
Marcus