عرض سلام و تبریک

حسن بهمنی

to sd-istgah...@googlegroups.com
سلام بر دوستان گرامی

امیدوارم اگر غمی هم هست کم باشد و به زودی به شادی رخ بنماید

دوستان عزیز و ارجمند

چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

را به همه شما شادباش می گویم

ایمدوارم با شرکت فعال در انتخابات بتوانیم

جایگاه خودمان را در تعیین سرنوشت کشور

هر چه بیشتر به رخ جهانیان بکشیم.

ما مشکلات زیاد داریم ولی بد خواهان را هم دوست نمی داریم.

ایران میهن و کشور ماست نه دیگران.

آنها که از ایران بیرون هستند صلاحیت دلسوزی دارند یا ما.
به هر حال سختیها و دشواریها همیشه هست کم یا افزون.

ایرانی با ید همیشه باشد و حضورش درس برای آنهایی که کاسه ی گرمتر از آش می شوند.

شاد باشید و تندرست

--
حسن بهمنی

تهران ایران

پسر مهربون

to حسن بهمنی, sd-istgah...@googlegroups.com
با سلام. به چنین پیامی که هنوز با خوشخیالی و خوشباوری که نمی دانم ناشی
از چیست، چه باید گفت؟
جناب بهمنی!
اگر قرار به اصلاحات بود آن به اصطلاح رهبر معظم، اکنون اصلاح شده بود و
اجازه مشارکت همگان را میداد.
آیا چنین است؟
انتخابات که نیست.
بلکه انتصابات است.
انتخاباتی که کاندیداهای شایسته اش را جنتی انتخاب کند و صلاحیت آنان را
پیش از ملت او باید تعیین کند، انتخابات است؟
انتخاباتی که فقط یک سلیقه در آن باشد، انتخابات است؟
انتخاباتی که خامنه ای با ریاکاری مثال زدنی ابتدا به مردم التماس می کند
که حتی اگر من را هم دوست ندارید به خاطر ایران در آن شرکت کنید، سپس روز
بعد با وقاحت مثال زدنی می گوید که این مشارکت، رأی به نظام بود،
انتخابات است؟
انتخاباتی که با حکم حکومتی از سوی خامنه ای و دفتر و دَستَکَش می توان
یک چیز را به مجلس گفت که تصویب یا رد کنند، انتخابات است؟
انتخاباتی که نماینده اش هنوز نمی تواند نام موزه ی لوور را تلفظ کند،
انتخابات است؟
انتخاباتی که باید نماینده های منتخبش دست و پای رهبر معظمشان را با
مداهنه و چاپلوسی بلیسند، انتخابات است؟
انتخاباتی که سران سه قوه که نهادی تعریف شده در قانون نیست، می تواند
تمام قانونگذاری نماینده هایش را به سخره بگیرد، انتخابات است؟
انتخاباتی که مجلسش وقتی تصمیم به لغو مصوبه ی گرانی بنزین می گیرد،
ناگهان حضرت مستطاب آن را وطو می کند، انتخابات است؟
انتخاباتی که با یک غذا و چند وعده ی توخالی می کوشند مردم را به شرکت در
آن ترغیب کنند، انتخابات است؟
کدامین انتخابات دوست گرامی!
بیدار شو پیش از آنکه بیدارت کنند.
حرف زیاد است دوست گرامی.
من در انتخابات تا زمانی که این نظام فاشیستی کثیف بر سر کار باشد، هرگز
شرکت نکرده و شرکت نمی کنم.
باشد تا روزی را ببینیم که تمامی این خائنان به انسانیت و ایران و ایرانی
و دین مبین اسلام یک یک محاکمه شده، مجبور به عذرخواهی شوند.
باشد تا روزی علی خامنه ای را همچون سایر هم پالکیهایش در دادگاهی صالح
ببینیم که محاکمه می شود.
باشد تا روزی شاهد باشیم که رهبر بگوید چرا وقتی 3 هزار میلیارد دزدیده
شد، او گفت شما کشش ندهید!!!
باشد تا روزی ببینیم چرا یک آخوندک خائن به نام احمد خاتمی مردم را
گوساله و بزغاله خطاب کرد.
باشد تا روزی را ببینیم که چرا آخوندهای فعلاً حاکم، خود را دارای مقام
عصمت و پیامبری می دانند.
امیدوارم روزی را ببینیم که سؤالاتی از این دست از آن به اصطلاح رهبر
ناقص العقل پرسیده شود.
روزی که از خامنه ای بپرسند چرا وقتی تو را نایب امام زمان می دانستند،
توی دهان مداحانت نزدی و با سکوتت این امر را تأیید کردی؟
چرا روزی که احمدینژاد را یَمانی و تو را سید خراسانی نامیدند، با سکوتت
آن را تأیید کردی.
یادمان باشد که بزرگان تشیع به ما آموختند که حتی اگر یک قاتر را به ظالم
اجاره دهی، چون برای گرفتن مال و حقت امیدوار به زنده ماندن وی هستی،
شریک در ظلم وی خواهی بود، ما هم نباید در این نمایش مضحک که می تواند
باعث بقای ظلم شود، شرکت کنیم تا در گناه ظالمان خونآشامی چون خامنه ای،
روحانی، لاریجانی و جنتی و غیره مشارکت نکرده باشیم.
آقای بهمنی ! مبادا با همین ای میلت ظالمان را که خود را حسین زمانه و
مخالفان را یزید می دانند، آگاهانه و یا خدای نخواسته، بدتر از آن،
ناآگاهانه یاری کرده باشی.