změna přednášky - znovupřihlášení

Jiří Hovorka

Feb 14, 2024, 2:50:04 AMFeb 14
Ahoj vážené kolegyně a kolegové!

Došlo ke změně přednášky v Mantě, protože pan Litt poslal před pár dny mail: „byl jsem povolán na zahraniční služební cestu 28.2-7.3. ze které se nemohu vymluvit.“ a zatím jsem nedostal přes dotazy zprávu o přesunu termínu atd. Možná už není v civilizaci, tj. na WiFi *). Místo toho na ten samý den, ve středu 28.2.2024 od 19 hod., se po konverzaci mezi Marcelou a Ondrou, tento jmenovaný uvolil, že bude prezentovat svoji rozšířenou přednášku na téma

- DCSka PRO ZAČÍNAJÍCÍ A MÍRNĚ POKROČILÉ POTÁPĚČE - co to je a jak to nedostat -

což je pro aktivní potápěče, zvláště v moři, neustále aktuální téma. MUDr. Ondra Franěk je neúnavný popularizátor (TV, MHD, Záchranka), skvělý přednášející a hlavně vinohradský primář ZZS hl. m. Prahy a současně zkušený technický potápěč, který musel ve svojí praxi řešit výše uvedené případy. Máte tedy možnost se dovědět aktuální situaci a hlavně se zeptat na vše, co by vás v tomto oboru zajímalo, abyste teoreticky možným svým i jiným případům úspěčně předešli.

Na vaši opětovnou přihlášku a setkání s vámi se těší

Marcela a Jirka Hovorkovi

z Pokecu nad vodou

*) znáte heslo: Kde je WiFi, tam jsem doma?  :-)))

23 DCSka pro potápěče Franěk plakát.docx
23 DCSka pro potápěče Franěk text.docx
Zachraňte život A4 Ondra Franěk.pdf
Záchrana aplikace 03.JPG