Analyzator CO

diverman

Mar 13, 2024, 3:16:11 AMMar 13
to scuba-cz
Ahoj,
shanim analyzator CO, v ceskych e-shopech jsem bohuzel na zadny nenarazil.

Vyhovoval by mi napr. model DE-OX safe carbon monoxide analyzer, nicmene tam je take problem s dostupnosti.

Mate nejaky jiny tip?
Diky!

wenzel

Mar 13, 2024, 8:36:58 AMMar 13
to scuba-cz
Ahoj,

senzor CO koupíš jako součástku třeba v Connradu, nebo díl pro elektrotechnika to není takový problém, na CO2 máme zase IQ Sub který ho používá v X-ku.

Mnoho úspěchů a děkuji za skvělou Appku, mám ji velmi rád.

WENA

diverman

Mar 13, 2024, 3:21:33 PMMar 13
to scuba-cz
Ahoj,
jeden hodny clovek tady z koference se mi ozval a primo mi nabidnul DE-OX.
Takze uz ma poptavka neni aktualni.

Diky vsem!

diverman

Mar 15, 2024, 9:24:02 AMMar 15
to scuba-cz
Ahoj, nemate nekdo pristup ke kalibracnimu plynu CO do 50ppm?