Product Owner trainngs

Svetoslav Dimitrov

Mar 30, 2016, 7:47:03 AM3/30/16
to scrumb...@googlegroups.com
Здравейте,

Някой в България организира ли обучения за Product Owner?
Много бих се радвал, ако може да споделите мнения и препоръки.

Благодаря,
Светльо

Nikola Bogdanov

Mar 30, 2016, 8:01:38 AM3/30/16
to sveto...@gmail.com, scrumb...@googlegroups.com
Здравей Светослав,

Има доста "гастролиращи лектори", които за около 2к и един уикенд време правят някакви сертификационни курсове, но там целта сякаш е повече тапията. Това е мое мнение, надвам се да не обидя някого. Иначе фокусирани по-дългосрочни курсове не съм срещал, предполагам, че са рядкост.
С колеги от ФМИ към СУ водим цялостен курс по Agile и Lean към една от магистърските програми. При подходящ интерес можем да измислим и нещо подобно извън учебния модел.

Темата е добра, нека всеки даде мнение, лично винаги съм си мислел, че липсват подобни курсове.

Поздрави,
Никола

Zornitsa Yankulova

Mar 30, 2016, 8:12:39 AM3/30/16
to scrumb...@googlegroups.com, sveto...@gmail.com
Привет,

Аз имам разработен курс, който до момента съм правила с фирми. Ако имаш интерес за подробности, мога да изпратя допълнително.

Поздрави,
Зори

Georgi Stoychev

Mar 30, 2016, 9:00:52 AM3/30/16
to scrumb...@googlegroups.com, sveto...@gmail.com
Привет! Аз съм сертифициран PO, но по фирмена линия. Иначе попаднах на това инфо: http://www.sprintconsulting.com/workshop-calendar/?gclid=Cj0KEQjw8u23BRCg6YnzmJmPqYgBEiQALf_XzcP5pgkJqr5L3cmOugCI0lqhh_pCCGCq1hv7WLnW850aAsHl8P8HAQ#sofia
Дано ти е полезно.

Mariya Rashkovska

Mar 30, 2016, 8:08:24 PM3/30/16
to scrumb...@googlegroups.com, sveto...@gmail.com
Аз имам много добри впечатления от тези http://leanify.com Ако търсиш истински курс или коучинг, а не само тапия за 2 дни, са много добър вариант

Sent from my iPhone

Svetoslav Dimitrov

Apr 1, 2016, 10:03:04 AM4/1/16
to Mariya Rashkovska, scrumb...@googlegroups.com
Благодаря на всички за идеите - ще ви дам обратна връзка, когато/ако използвам външно обучение за колегите.

Светослав