Information och erbjudanden

miboman

to Scrum User Group Sweden
Hej Scrum-vänner.

Hoppas ni alla fått en bra start på 2011. Scrum User Group Sweden kör
vidare möten, inom kort kommer mer info om årets första träff.

En annan sak jag hoppas vi kan återkomma med fler gånger under året är
det som kommer här - några erbjudanden till er som är med i gruppen.

Det första erbjudandet inte nytt, men en påminnelse ifall någon missat
det. Alla medlemmar i Scrum User Group Sweden kan beställa böcker från
O'Reilly med bra rabatt. För mer info kring hur du gör det, se
https://groups.google.com/group/scrum-user-group-sweden/web/medlemsinformation

Den andra erbjudandet passar bra med temat på vårt senaste möte -
lättrörligt ledarskap. Jurgen Appelo, författare till boken Management
3.0, kommer och håller kurser i Stockholm på temat Agile Management.
Han har erbjudit alla Scrum User Group Swedens medlemmar 15% rabatt på
kursavgiften på Stockholmskurserna! Om du är intresserad, gå in på
http://www.jurgenappelo.com/training-schedule/ och anmäl dig snarast.
Ange koden SUGS_APPELO vid anmälningen för att få rabatten.

Det var allt för denna gång. Jag hoppas vi ses på något av årets
möten!

Mvh Mikael Boman, organisatör Scrum User Group Sweden