Möte nummer 5 - 4:e mars 2010

Henrik

to Scrum User Group Sweden
Hej,

Vi har nu bokat datum och plats för årets första Scrum User Group
Sweden träff, nämligen den 4:e mars i SunGards lokaler på Kungsbron 2.
Planen är att inleda kvällen med ett föredrag av Luca Minudel som
tidigare framförts på XPDay i London med rubriken "Experience report,
1 year of software developments to win a world racing championship".
Temat för kvällens Open Space är "Scrum och testning".

Som vanligt kommer vår sponsor att bjuda på lättare förtäring i
samband med träffen.

Väl mött!
/Henrik

Klicka på http://groups.google.se/group/scrum-user-group-sweden/web/mte-nummer-5-q1-2010.
Om inte det fungerar kan du kopiera länken och klistra in den i
webbläsarens adressfält.

Henrik

to Scrum User Group Sweden
Kommer!

Åsa Johansson

to Scrum User Group Sweden
Jag kommer gärna! //Åsa

Hubertus Videgård - Applicate

to Scrum User Group Sweden
Hubertus Videgård anmäler sig

Sebastian

to Scrum User Group Sweden
Sebastian anmäler sig!

Jens Axelsson

to Scrum User Group Sweden
Jag kommer gärna! //Jens

Tobias Fors

to Scrum User Group Sweden
Jag är där.

/Tobias

Dan Bergh Johnsson

to Scrum User Group Sweden
Dan Bergh Johnsson kommer
--
blog: Dear Junior, http://dearjunior.blogspot.com
twitter: @danbjson

Rasmus Kjellman

to Scrum User Group Sweden
Jag kommer gärna!

// Rasmus

On Jan 29, 6:10 pm, Henrik <hindb...@gmail.com> wrote:
> [...]
> Temat för kvällens Open Space är "Scrum och testning".
>
> Som vanligt kommer vår sponsor att bjuda på lättare förtäring i

Martin Österberg

to Scrum User Group Sweden
Låter intressant - jag kommer gärna.

On 29 Jan, 18:10, Henrik <hindb...@gmail.com> wrote:
> [...]
> Temat för kvällens Open Space är "Scrum och testning".
>
> Som vanligt kommer vår sponsor att bjuda på lättare förtäring i

Carolina Strandberg

to Scrum User Group Sweden
Carolina Strandberg anmäler sig!

--
Skickat från min mobila enhet

Tim Jakobsson

to Henrik, Scrum User Group Sweden
Hej!

Tim Jakobsson kommer gärna

Oliver

to Scrum User Group Sweden
Jag kommer!

linda....@gmail.com

to Scrum User Group Sweden
Jag dyker upp! /Linda

> [...]

> Temat för kvällens Open Space är "Scrum och testning".
>
> Som vanligt kommer vår sponsor att bjuda på lättare förtäring i

Jenny Hellenberg

to Scrum User Group Sweden

Jag kommer gärna!

/Jenny Hellenberg

Mattias Östhlm

to Scrum User Group Sweden
Jag kommer gärna,

Mattias Östholm

Jenny Klarenfjord

to Scrum User Group Sweden
Jag kommer gärna!
/Jenny

Anders Nilsson

to Scrum User Group Sweden
Jag kommer!

/Anders Nilsson

Christoph Romann

to Scrum User Group Sweden
Hej,

Jag kommer också!

Br
Christoph

Daniel G

to Scrum User Group Sweden
Jag anmäler mig!

/ Daniel Gasinski

> [...]

> Temat för kvällens Open Space är "Scrum och testning".
>
> Som vanligt kommer vår sponsor att bjuda på lättare förtäring i

Patrick Thomsson

to Scrum User Group Sweden
Jag kommer också!

MickeB

to Scrum User Group Sweden
Jag kommer :) !!

//Mike

Martin Bergman

to Scrum User Group Sweden
Jag kommer!

> [...]

> Temat för kvällens Open Space är "Scrum och testning".
>
> Som vanligt kommer vår sponsor att bjuda på lättare förtäring i

Claes

to Scrum User Group Sweden
Claes Piper anmäler sig.

Jimmy Janlén

to Scrum User Group Sweden
Jag kommer!
/Jimmy Janlén

Karin Linde

to Scrum User Group Sweden
Jag kommer oxå.
/Karin

On 1 Feb, 11:49, Jimmy Janlén <jimmy.jan...@gmail.com> wrote:
> Jag kommer!
> /Jimmy Janlén

Torbjörn Gyllebring

to Scrum User Group Sweden

Tomas Bruhn

to Scrum User Group Sweden
Jag kommer gärna!

//Tomas

Inga-Lill

to Scrum User Group Sweden
Hej! Anmäler mig till träffen den 4/3. /Inga-Lill H

Steven Hale

to Scrum User Group Sweden
Jag kommer gärna

Emma Wibom

to Scrum User Group Sweden
Emma Wibom anmäler sig!

Mikael Broomé

to Scrum User Group Sweden
Micke Broomé anmäler sig!

Ove Lindström

to Scrum User Group Sweden
Ove Lindström kommer (om det finns plats fortfarande)

miboman

to Scrum User Group Sweden
Mikael Boman kommer.

Sandra Camilovic

to Scrum User Group Sweden
Jag kommer gärna!
--S

Petter Magnusson

to Henrik, Scrum User Group Sweden
Hur många är anmälda?
>30? Annars kommer jag väldigt gärna

mvh
Petter Magnusson
Netlight Consulting.

2010/1/29 Henrik <hind...@gmail.com>
[...]

Petter Magnusson, M Sc
Netlight Consulting AB
www.netlight.se

Cellphone..+46 735 41 81 03
SB...............+46 8 616 99 40

Södermälarstrand 27 B
S-118 25 Stockholm, Sweden

The information transmitted is intended only for the person or entity to which it is addressed
and may contain confidential and/or privileged material. Any review, retransmission, dissemination
or other use of, or taking of any action in reliance upon, this information by persons or
entities other than the intended recipient is prohibited. If you received this in error,
please contact the sender and delete the material from any computer.

Janne Berg

to Scrum User Group Sweden
Kommer gärna i mån av plats

Janne Berg

Jonas Kihlström

to Scrum User Group Sweden
Jag kommer.

plyktberg

to Scrum User Group Sweden
Patrik Lyktberg kommer också närvara!

Hls.
Patrik

Lars Mattsson

to Scrum User Group Sweden
Lars Mattsson kommer också.

/Lars

Tome Cvitan

to Scrum User Group Sweden
Jag kommer - om det finns plats kvar, dvs?

Tome Cvitan

Jesper

to Scrum User Group Sweden
Jag kommer gärna.

/Jesper Gradin

JavaRat

to Scrum User Group Sweden
Jag kommer gärna om det finns plats kvar!

tomasevskij

to Scrum User Group Sweden
Kommer gärna om det finns plats!

Marina Keuper

to Scrum User Group Sweden
Jag kommer gärna också
/MK

Ayrton

to Scrum User Group Sweden
Jag kommer gärna i mån av plats!?

/Marcus Almgren

Jonas

to Scrum User Group Sweden

Jag kommer gärna.

/Jonas

Fredrik B

to Scrum User Group Sweden
Hej, jag kommer också!

/Fredrik

Chuck Keuper

to Scrum User Group Sweden
Hi!
I'd like to participate
BR
Chuck

Uffe Rask

to Scrum User Group Sweden
Jag kommer också gärna i mån av plats :)
/Uffe

Carolina Strandberg

to Scrum User Group Sweden
Hej!

En oväntade händelse har kommit och tyvärr kan jag inte komma till mötet ikväll. Hoppas jag kan vara med nästa gången!

MVH,
/Carolina.

2010/3/4 Uffe Rask <uffe...@gmail.com>
Jag kommer också gärna i mån av plats :)
/Uffe

Anders Nilsson

to Scrum User Group Sweden

Hej,

Tyvärr har jag också fått förhinder i sista minuten och kan inte komma i kväll.

Vänliga hälsningar

Anders Nilsson

Åsa Johansson

to Anders Nilsson, Scrum User Group Sweden

Dan Bergh Johnsson

to Scrum User Group Sweden
Tyvärr håller två febriga barn mig hemmavid.

Dan, som annars gärna skulle diskuterat "Automatiserade
acceptanstester á la BDD vs Exploratory Testing"

On 4 mar, 14:42, Åsa Johansson <asa.johansson.st...@gmail.com> wrote:
> Samma här :-(
>
> //Åsa

Tomas Andersson

to Åsa Johansson, Anders Nilsson, Scrum User Group Sweden
Samma här :-(

Mikael Bredstedt

to Scrum User Group Sweden

Har också tyvärr fått förhinder…. L

//Micke

Tim Jakobsson

to Mikael Bredstedt, Scrum User Group Sweden
Jag kan tyvärr inte heller komma! Hoppas nästa gång.

Med vänliga hälsningar
Tim

Skickat: den 4 mars 2010 14:50
Till: Åsa Johansson