Vet du något utmärkt Agil team i Stockholm?

Luca Minudel

to scrum-user-...@googlegroups.com
Hej!

Vet du något utmärkt Agil team i Stockholm som kan vara intresserad om min djup, lång och praktisk erfarenhet av Agil (XP, Scrum, Lean, Social Complexity) även om jag pratar flytande engelska men bara lite svenska ?

Luca

Daniel Brolund

to Luca Minudel, scrum-user-...@googlegroups.com
Hej,

Letar du anställning eller konsulting?

Jag känner just nu att jag har lite dålig koll. Har inte lunchat runt
tillräckligt på sistone. ;-)

/D
> --
> Det här meddelandet skickas till dig eftersom du prenumererar på gruppen
> Scrum User Group Sweden i Google Groups.
> Om du vill visa den här diskussionen på webben besöker du
> https://groups.google.com/d/msg/scrum-user-group-sweden/-/apy_e6VRIE0J.
> Om du vill göra ett inlägg i den här gruppen skickar du e-post till
> scrum-user-...@googlegroups.com.
> Om du vill sluta prenumerera på den här gruppen skickar du e-post till
> [...]

Daniel Brolund
Agical AB - www.agical.com

work: daniel....@agical.com
phone: +46708754002
blog:http://danielbrolund.wordpress.com
twitter: @danielbrolund
private: daniel....@gmail.com

Luca Minudel

to scrum-user-...@googlegroups.com
Hej,

Tack för
ditt svar
.
Jag föredrar konsulting men jag later båda anställning och konsulting.

Luca

On Saturday, June 2, 2012 11:00:44 AM UTC+2, Daniel Brolund wrote:
Hej,

Letar du anställning eller konsulting?

Jag känner just nu att jag har lite dålig koll. Har inte lunchat runt
tillräckligt på sistone. ;-)

/D

Den 2 juni 2012 10:50 skrev Luca Minudel
> [...]
> scrum-user-group-sweden@googlegroups.com.
> Om du vill sluta prenumerera på den här gruppen skickar du e-post till

Luca Minudel

to scrum-user-...@googlegroups.com
Hej Fredrik,

Tack så mycket för ditt förslag.

Luca

On Saturday, June 2, 2012 11:48:45 AM UTC+2, Frede wrote:
Hej Luca,

Då aktiviteten på denna grupp är i princip obefintlig så kanske du ska ställa frågan i någon grupp på t.ex LinkedIn, t.ex "Scrum User Group Sweden". Det finns ett flertal grupper för Scrum i Sverige där.

mvh Fredrik

Urban Andersson

to Luca Minudel, scrum-user-...@googlegroups.com

Hej Luca
Pröva med alla gamingbolag, tex net entertainment etc

Lycka till
Urban

--
Det här meddelandet skickas till dig eftersom du prenumererar på gruppen Scrum User Group Sweden i Google Groups.
Om du vill visa den här diskussionen på webben besöker du https://groups.google.com/d/msg/scrum-user-group-sweden/-/LZsyba75H9YJ.