[ANN] Coaching Beyond the Team m Esther Derby i Malmö 10-11 maj

Arne Åhlander

to Scrum User Group Sweden
Detta kan kanske vara något för er eller andra i er närhet.
/Arne

I sin Coaching Beyond the Team workshop, går Esther Derby och Don Gray,  in på områden som inte berörs i det flesta coachingsammanhang: hur kan jag diagnostisera systemfel, hur kan jag engagera och påverka individer och roller utanför mitt team som påverkar teamets arbetsmiljö. Att räcka över en lista över existerande problem är inte tillräckligt :-)
Om du är coach, chef eller någon som arbetar med individer och människor i en organisation så kan du i denna workshop få verktyg som gör dig redo att engagera andra i problemlösning.
I denna workshop behandlas frågeställning som många ställs inför i sina organisationer. Det görs genom simuleringar, diskussioner och arbete i mindre grupper. Deltagarna kommer att lära sig att praktisera metoder som vidgar omfattningen och värdet av deras coachande.

Denna workshop är på engelska.
Fram till och med 15/3  gäller early bird-priset.

Sprid gärna denna information.