Det är dags att vakna!

Gabriel Valencia

to scrum-user-...@googlegroups.com
Vad har hänt med denna gruppen? Jag bor i Jönköping om någon vill träffas!

Arne Åhlander

to scrum-user-...@googlegroups.com
Jag finns i Lund-Malmö-regionen. Denna grupp har haft väldigt få inlägg och nada arrangemen sedan 2012. Fram till dess var det rätt Stockholmscentrerat (mer ett konstaterande än en värdering).

Jag har funderat ett tag på att försöka dra igång Scrum User Group Southern Sweden eller liknande. Any takers?

Arne

Tomas Björkholm

to Scrum User Group Sweden
Även i Stockholm verkar det lugnt. Någon som är intresserad av att få igång aktiviteten?