Atenció al 16 de Maig!

jdelgado

to scratch-citilab
Hola,

Més informació del que estem preparant pel dia 16 de maig (dissabte):

Plana oficial del Scratch Day anunciant el nostre event:
http://day.scratch.mit.edu/event/78

Plana del Citilab del dia d'Scratch:
http://citilab.eu/scratch-day

Plana del Citilab del congres Programa'09
http://citilab.eu/programa09

Espero que us agradi i/o interessi. Si teniu qualsevol
pregunta o dubte, ja sabeu on soc!

Salut!

Jordi

PS: Eugeni, em falta informació teva per posar en el programa
de Programa'09. Si et va bé, envia-me-la ASAP. Gràcies.

Eugeni Catalán

to scratch...@googlegroups.com
Hola a tothom,
molt interessant, a quin nivell s'esta fent divulgació d'aquest acte? a
les escoles? mitjançant Educació?
Quants més s'assabentin millor.

Us convido a visitar el meu nou lloc web www.scratchcatala.com
m'he decidit a adquirir el domini per tal de poder oferir més informació
que no pas en un bloc, tot i que seguirà tenint
format de bloc però amb més continguts o com a mínim més ordenats. I
també vull donar cabuda a tots aquells que se que esteu fent
feina a les escoles.
Ens veiem al Citilab el dia 16.
Eugeni Catalán

Frank Sabate

to scratch...@googlegroups.com
Ei, hola a tots.
La Carlota i jo ja estem preparant la presentació del dia 16. Ens
presentem a un concurs d'us de les tic i aprofitarem el material que
estem preparat per ensenyar-vos-el a la jornada.

Jordi, seria interessant poder difondre la jornada entre els mestres
de Catalunya. Una opció seria incloure-la dins l'agenda de l'XTEC
(www.xtec.cat). Si ho passem ara, podem estar gairebé fins al congrés
en portada de la pàgina. No sé com s'ha de fer per incloure la jornada
a l'agenda però potser és suficient enviar un mail a age...@xtec.cat
amb la informació necessària.

Frank

Jordi Delgado

to scratch...@googlegroups.com
Hola Frank,

> La Carlota i jo ja estem preparant la presentació del dia 16. Ens
> presentem a un concurs d'us de les tic i aprofitarem el material que
> estem preparat per ensenyar-vos-el a la jornada.

ok, perfecte.

> [...]
> (www.xtec.cat). Si ho passem ara, podem estar gairebé fins al congrés
> en portada de la pàgina. No sé com s'ha de fer per incloure la jornada

Està previst. Un dia d'aquests sortirà a l'agenda de l'xtec.cat
i a la plana de l'edu365.cat
Pensa que ho estem organitzant tot "mano a mano" amb el servei
TAC del Dept. d'Educació.

Salut!

Jordi

Eugeni Catalán

to scratch...@googlegroups.com

Avançant-me a aquest dia 23 d'Abril he realitzat amb l'Scratch un petit joc fent servir la llegenda de Sant Jordi, espero que us agradi. Bona Diada a tothom.

http://scratchcatala.com/projectes/bona-diada-de-sant-jordi-2009/

Salut!
Eugeni Catalán