Scratch Day

JDelga...@gmail.com

to scratch-citilab
Hola a tots,

Dissabte 16 de Maig ens hem inscrit al Scratch Day. Bàsicament la idea
és fer una mena de festa
al voltant d'Scratch. Això ha estat promogut des del MIT, als EUA.

Ja ens hi hem apuntat i tenim algunes idees, però qualsevol ajuda o
voluntat de participar en
l'organització serà molt benvinguda. Tot plegat es farà al Citilab.

Anirem informant...

Salut!

Jordi

Eugeni Catalán

to scratch...@googlegroups.com
Hola, com que imagino que a part de tocar i practicar amb l'Scratch,
igual feu una mena de proves al estil que es va fer el dia del 1er
aniversari del Citilab, podria ser
divertit que els nens intentesint trobar quin es el bloc/instruccio que
falta en un petit script del
qual veurien el seu funcionament, es a dir, veure al gat dibuixar un
quadrat i mostrar el codi de l'script sense
una instruccio de "girar a la dreta 90º" i que ells hagin d'identificar-la.
Tambe seria engrescador pels nens crear una historia a modus de conte i
fer una seleccio per diferents
conceptes, com la mes elaborada, la mes simpatica, la del nen mes petit,
etc... i donar premis.

Son algunes idees que van surgint, si tinc mes ja us les anire passant.
Compteu amb mi si em necessiteu.

Per cert, el dia 15 de Març estic preparant un taller d'Scratch a la
jornada de portes obertes
de l'escola Virolai de Molins de Rei, si teniu idees o material que em
pugui ser util us ho agraire molt.

Salutacions
Eugeni Catalan

Marf Informatica

to scratch...@googlegroups.com
Ey!

Com heu vist jo, ja hi estava apuntat però l'idea fer muntar algo gros
al Citilab em sembla genial. Jo el primer que habia pensat es en
portar-me alguns companys profes per que coneguin el citilab i de pas
aprenguin que es lo de l'scratch... però ja veurem.

Aquesta setmana enviaré algun mail o posaré algun missatge al foro per
veure que fa la gent a altres indrets. I d'allà podem veure que volem
fer nosaltres.
Marco A. Rodríguez
MARF Informàtica

Rda. Doctor Turro, 18
08303 Mataró
Barcelona (Spain)
Cell: +34 610.94.68.17
Phone: +34 93.756.91.54
Fax: +34 93.756.91.54

Aquest missatge està adreçat al seu destinatari i pot contenir informació CONFIDENCIAL sotmesa a secret professional o que la seva divulgació estigui
prohibida per la Legislació Vigent. S'ha de fer notar que a través del correu electrònic via Internet no és possible assegurar ni la confidencialitat dels
missatges que es transmeten ni la correcta recepció dels mateixos. Si ha rebut aquest missatge per error, preguem ho comuniqui a MARF INFORMATICA, per
aquesta mateixa via o per telèfon al 93 756 91 54, si us plau l'elimina.

Este mensaje se dirige a su destinatario y puede contener información
CONFIDENCIAL sometida a secreto profesional o cuya divulgación esté
prohibida por la Legislación Vigente. Nótese que a través del correo
electrónico vía Internet no es posible asegurar ni la confidencialidad
de los mensajes que se transmiten ni la correcta recepción de los
mismos. Si ha recibido este mensaje por error, rogamos lo comunique a
MARF INFORMATICA por esta misma vía o por teléfono al 93 756 91 54 y
bórrelo.

This message is intended exclusively for its addressee and may contain
information that is CONFIDENTIAL and protected by a professional
privilege or whose disclosure is prohibited by law. Please note that
Internet e-mail neither guarantees the confidentiality nor the proper
receipt of the messages sent. If this message has been received in
error, please immediately notify to MARF INFORMATICA via e-mail or by
telephone +34 93 756 91 54 and delete it.