Presentació Scratch al Col·legi Virolai de Molins de Rei

Eugeni Catalán

to scratch...@googlegroups.com
Tot un èxit!!, els nens i nenes del Col·legi Virolai de Molins de Rei
van gaudir d'un mati d'Scratch aquest passat dia 15 de Març dins la
jornada d'Escola Oberta. http://scratchcatala.blogspot.com
L'acceptació de l'Scratch va ser molt bona i els nens van divertir-se
molt i van participar molt activament.
Gràcies per les aportacions, en especial al Marc per les fitxes
traduïdes al Català.
Salutacions
Eugeni Catalán

jdelgado

to scratch-citilab
Molt bé! No teniu idea de com d'important és aquesta tasca de
divulgació
que esteu fent.

Per cert, Eugeni, comptem amb tu per a una ponencia el dia 16 de maig
al Citilab?? Aviat rebreu més informació...

Salut!

Jordi

On 18 mar, 13:20, Eugeni Catalán <eugeni...@gmail.com> wrote:
> Tot un èxit!!, els nens i nenes del Col·legi Virolai de Molins de Rei
> van gaudir d'un mati d'Scratch aquest passat dia 15 de Març dins la
> jornada d'Escola Oberta.http://scratchcatala.blogspot.com

Eugeni Catalán

to scratch...@googlegroups.com
Hola Jordi,
en principi no tinc cap problema en fer una ponència, però necessitaria que em féssiu cinc cèntims sobre el punt de vista des de'l que la voldríeu, ja que com sabeu jo no soc mestre i el meu perfil es més tècnic.
Salut
Eugeni

jdelgado

to scratch-citilab
Hola,

La idea és ni més ni menys que ens expliquis què has fet. És important
donar a conèixer aquestes iniciatives, ja que pot animar altres
professors a tirar-ne endavant altres de semblants. Hauria de ser
quelcom de descriptiu, sense cap pretensió més enllà de dir 'aquí
estic i he fet això i allò'. No importa que no siguis mestre (jo
tampoc ho soc), ja que no pretenem grans erudicions sobre la pedagogia
d'aquest tipus d'ensenyament. Entenc que tots compartim més o menys
l'hipòtesi de que ensenyar a programar als nens és, des d'algun punt
de vista, bo i es tracta d'explicar el que fem en aquesta direcció.

Algun dia, si cal, ja discutirem la validesa de l'hipòtesi de partida.
De moment, assumim-la i anem fent.

Salut!

Jordi