Notícia interessant

JDelga...@gmail.com

to scratch-citilab
Hola,

Heu vist això?

Penso que resumeix molt be la necessitat que quedaria parcialment
resolta amb l'introducció d'Scratch a les aules...

http://www.lavanguardia.es/ciudadanos/noticias/20081122/53582905836/las-nuevas-tecnologias-en-la-educacion-fracasaran-sin-un-cambio-en-la-forma-de-ensenyar.html

Salut!

Jordi

Eugeni Catalán

to scratch...@googlegroups.com
Vaja, ahir mateix vaig penjar aquesta noticia al meu bloc. Estic totalment d'acord amb tu, pero com s'aconsegueix que els mestres s'adonin d'aquesta necessitat i facin l'esforç de canviar?
No oblidem que per algu que no te l'impetu, les ganes i els coneixements, es molt dificil fer un canvi que el pot fer sortir de la seva "zona comoda" de treball, on domina el que fa i com ho fa.
Salu2
Eugeni

JDelga...@gmail.com

to scratch-citilab
Hola,

> Vaja, ahir mateix vaig penjar aquesta noticia al meu bloc.

Sento ser redundant. No ho havia vist (practicament no segueixo cap
bloc diariament, els miro, en promig, un o dos cops per setmana).

> [...]
> pot fer sortir de la seva "zona comoda" de treball, on domina el que fa i

Es clar que s'ha de comptar amb els mestres. Sense ells qualsevol
pretensio
de canvi esta abocada al fracas de bon principi.
Suposo que haurem de buscar aquells mestres que tinguin una relacio
amb la
seva feina mes que alimenticia. Aquells amb prou voluntat, amb aquesta
mica de mes que cal per posar en marxa un projecte de canvi. Son una
minoria,
pero precisament aquesta actitud cap a la feina caracteritza a una
minoria
dins de qualsevol colectiu de treballadors, des de xarcuters fins a
grans
executius.

Espero, pero, que tinguem sort, i no sigui massa dificil trobar-los!

Salut!