Problema covoarelor de protectie

Lorand Zajzon

to scm group
Covoarele alea jenante de protectie devin o problema doar cand se lucreaza cu doua produse o data  ( adica masa normal impartita in A si B ) . Eu am lucrat pe un Cnc model Record 132 cu covoare si nici o data nu m-au incurcat covoarele .  Normal eu doar suprapuneam covoarele una peste ceallalta oferandumi spatiu de lucru mai lejer .
Dar pana la urma idea cu butoanele nu e rea , un buton  in plus sau in minus pe Cnc e aproape totuna .

Totusi ma confrunt si eu cu o mica problema . Cum as putea trece peste conditia de a activa vidul fara sa trec prin senzori de la masina .. ( Model Record 110 AL )?  Precum se stie nu se poate activa doar cu masina in punctul de origine 0 si trecand prin senzori ... Singurul mod in care nu se poate lucra cu mix-uri de programe avand nevoie de vid .

Salutari si Sarbatori Fericite!

Lorand Zajzon
MobilaDalin
Reghin