Covoare de 'protectie'

Calin Joarza

to Scm Group Romania E-mail Grup
Salutari tuturor utilizatorilor de utilaje SCM, celor de centre de
prelucrare in special!

Avand in vedere relativa inactivitate, m-am gandit sa pun si eu o
intrebare in legatura cu modul in care ati incercat sau ati reusit sa
eliminati covoarele alea jenante de protectie, care mai mult te incurca
decat te ajuta.
Ideea anterioara cu bumpere mi se parea mult mai potrivita, avem doua
masini echipate cu asa ceva si nu s-a intamplat nici un accident,
niciodata. Sa nu vorbesc ca avem o masina mai veche, Record 2, care are
doar niste benzi de cauciuc cu niste senzori de presiune care opresc
masina in caz ca se lovesc de ceva.
Eu am testat deja dispunerea a doua butoane pe panoul de comanda si
pare sa functioneze.
Alte idei?

Salutari si Sarbatori Fericite!

Calin Joarza
Remex SA
Reghin

Stefan Vladu

to scmro...@googlegroups.com
Va salut.
Masinile vechi au sistemul de protectie cu bumperi deoarece au viteze
mai mici de deplasare pe axe.

Covoarele pot fi inlocuite cu butoane. Inca nu am reusit sa anulez (si
nici nu am incercat) conditia de a calca intai pe covor si apoi START.
Dar astept si eu sa vad ... ce inventii au mai facut operatorii.

Success !

--
Scm Group Romania

Tel / Fax : +40-21-310.16.84.