Found 76 - Was: UFO - Dome of the rock - Temple mount - Jerusalem 28.01.2011

Found 76 - Was: UFO - Dome of the rock - Temple mount -
Jerusalem 28.01.2011

File 22.429 ...
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/2011-01-28-ufo/22-429

Google-auto-translation:
From Danish to English (and many other languages)...
http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=da&tl=en&u=https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/2011-01-28-ufo/22-429

-

Input videos:
https://www.youtube.com/watch?v=zQ-bNOy_CKQ&list=PL866F9E92A240F7BA&index=2

Counter upstart Happy New Year 2007/2008

https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/2010-01-13/10-464

> Derudover ... (cut 2020) ... er det endvidere 744 dage efter
> counter-reset (nytåret 2007/2008). Se evt. ...
[ ... ]

=>

2007-12-31, Counter = 0
2008-01-00, Counter = 0
2009-01-00, Counter = 366
2010-01-00, Counter = 366 + 365 = 721
2011-01-00, Counter = 721 + 365 = 1096
2011-01-28, Counter = 1096 + 28 = 1124

+1200
-1124
=
76

Compare with ...

News:dk.videnskab
News:no.kultur.folklore.ufo
News:sci.astro.seti
Subject: Re: Found 78-Pt-193 ½-life = 50 year at
Stonehenge-Monkey/Sphinx-line -
Re: Club 700 -
Re: Guds Fred!
Date: Tue, 11 Aug 2020 07:29:35 +0200
22409b news:rgtac2$sm7$1...@news.eternal-september.org
https://sites.google.com/site/abraham175code/files/22-xxx/22-4xx/22-40x/22-409
https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/L0R8YjsTO5g/8NyWzjdVBQAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/O7vRy6I9u1s/HHZ0S0wZBgAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.videnskab/EzElV7uebJI/ODXD8670AwAJ
https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/BmzdLhxC8EU/KIbf1y2lBAAJ
https://groups.google.com/d/msg/sci.astro.seti/dhS-xqECBEU/h_jzCChAAwAJ

> Found:
>
> Markpointer 104-76=180

UFO'en dengang i 2011 vidste altså noget, som vi (Menneskeheden)
først NU har opdaget:

1.
At der eksisterer ud for Tempelbjerget en markør 104
(hentet fra Nazca-linjerne vinkel mellem Luxor-187-linjen of
Square-150-linjen.)

Og ...

2.
At denne viden (under punkt 1) skal anvendes i et nyt syntax,
hvor tallet 76 skal anvendes (76 grader vest for Stonehenge)!

Target *found*! ... :-)

Anhold:
"Animal footstep"

=>

Open Animal-hunter-program.

Open interface.

Searchstring:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Song+1&version=BPH

Den unge pige til den unge mand:

7
„Sig mig, min elskede: Hvor græsser du din hjord i dag?
Hvor lader du dem hvile sig i middagsheden?
Fortæl mig, hvor du er, så jeg ikke behøver at forklæde mig
og gå rundt og lede efter dig blandt hyrderne.”
Den unge mand:

8
„Hvis du ikke kender vejen, du dejligste af alle kvinder,
så følg blot dyrenes spor til hyrdernes telte
og lad dine gedekid græsse der.
9
Min elskede, du er vildt bedårende
som et prægtigt hoppeføl fra Faraos stalde.
10
Dine kinder er yndige i glansen fra dine øreringe,
din hals er fortryllende med kæden af ædelsten.
11
Jeg vil få lavet dig en guldsnor med perler af sølv.”

=>

Found:
*Follow* the animal-footsteps!

Program on.

Go for target! ... :-)

And then I heard aa voice said:

- "Den, der kommer FØRST i mål, har vundet!"
(Matt 24,28)

Last OUTPUT: 22300 news:5e989f19$0$697$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.test/MRWueyeFrn8/OasB9-6uAQAJ
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no 22429