| Hallo zusammen Ich hoffe, ihr überwintert gut... Für das Konzert von Gipsy Groove am 22.3. im HIVE brauche ich noch ein Schlagzeug. Kennt ihr jemanden, der/die eins hat und dieses zur Verfügung stellen würde? Ich freue mich auf eure Antwort, danke! Herzlich, Anja |
--
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "SCI-Treff Zürich" group.
To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to sci-treff-zuri...@googlegroups.com.
To post to this group, send email to sci-tref...@googlegroups.com.
Visit this group at http://groups.google.com/group/sci-treff-zurich?hl=en.
For more options, visit https://groups.google.com/groups/opt_out.