Tak for dagens fremmøde i Århus - dato næste møde ?

3 views
Skip to first unread message

MMC

unread,
May 5, 2010, 1:06:07 PM5/5/10
to Scala User Group-Denmark
Tak for dagens fine fremmøde og specielt mange tak til Anders Bohn
Jespersen & Steffen Egelund Jensen for en super præsentation om Scala/
Java integration.

Jeg regner som sagt med, at vi ses igen til August i Århus (Derudover
prøver jeg at få noget lign. op i KBH som kommer til at dele google
group med os fra Århus).

Har nogle af jer præferencer om hvornår det skulle være i August? Jeg
selv foreslår første el. anden Mandag i måneden - hver 2 el. 3 måned
indtil der bliver flere af os.

--
M.V.H , Sincerely,
Morten M. Christensen, Senior Consultant in Software R&D, M.Sc., CEO,
41concepts Aps
Copenhagen office: Hammerensgade 1, 1267 København K
Århus office: Terp Skovvej 101, 8270 Højbjerg, Denmark
Web: www.41concepts.com
Email: m...@41concepts.com
Mobile: +45 40 10 92 38
LinkedIn profile: www.linkedin.com/in/mortench
Technology blog: techblog.41concepts.com
Business blog (Danish): bizblog.41concepts.dk

Steffen Egelund Jensen

unread,
May 6, 2010, 7:40:57 AM5/6/10
to Scala User Group-Denmark
Hejsa

Selv tak for i går!

Lyder fint med første eller anden mandag i August for mit vedkommende.

/Steffen
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages