JavaGruppens Scala-arrangement

2 views
Skip to first unread message

jakob bendsen

unread,
Sep 8, 2010, 8:36:25 AM9/8/10
to Scala User Group-Denmark
JavaGruppen (som ud over Java-sproget også interesserer sig for alt
hvad der kan køre på en JVM) holder d. 1/10 et arrangement om Scala
fra 13.00-19.00 i København. Der er diverse oplæg fra 13-16 og
derefter CodeJam, hvor man kan prøve Scala i praksis og konkurrere på
livet løs. Læs mere om arrangementet på http://www.javagruppen.dk,
hvor du også kan tilmelde dig. Tilmelding er nødvendig, da antallet af
pladser er begrænset.

mmc2

unread,
Sep 8, 2010, 10:04:02 AM9/8/10
to Scala User Group-Denmark
Lyder interessant. Tak for beskeden.

1 okt kan jeg desværre ikke, men jeg håber andre fra gruppen her kan
deltage ?

Mvh
Morten

On Sep 8, 2:36 pm, jakob bendsen <jakob.bend...@gmail.com> wrote:
> JavaGruppen (som ud over Java-sproget også interesserer sig for alt
> hvad der kan køre på en JVM) holder d. 1/10 et arrangement om Scala
> fra 13.00-19.00 i København. Der er diverse oplæg fra 13-16 og
> derefter CodeJam, hvor man kan prøve Scala i praksis og konkurrere på
> livet løs. Læs mere om arrangementet påhttp://www.javagruppen.dk,

Mads Hartmann

unread,
Sep 9, 2010, 9:03:45 AM9/9/10
to Scala User Group-Denmark
Jeg har heller ikke mulighed for at komme d. 1 oktober desværre.
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages