Scala Reboot 2013 meetup - Lets meet and talk Scala!

23 views
Skip to first unread message

Steffen Egelund Jensen

unread,
Jun 19, 2013, 6:56:48 AM6/19/13
to scala-user-g...@googlegroups.com
Hej Alle

Vi vil hermed gerne invitere til Scala møde i Århus.

Vores mission er at få udbredt Scala i danmark. Som minimum er målet at vi kommer op på niveau med udlandet.

Vi har derfor stiftet Scala User Group - Aarhus (SUGA) på meetup.
Link: http://www.meetup.com/Scala-User-Group-Aarhus-SUGA/

Miracle (Simon) er sponser af gruppen og det første event som hedder Scala Reboot 2013 bliver afholdt den 3/7.
Link: http://www.meetup.com/Scala-User-Group-Aarhus-SUGA/events/125381772/

Skynd jer og tilmeld jer!

Vi glæder os til at se jer og til at snakke Scala og alle dets fortræffeligheder :-)

Alle er velkomne, uanset kendskab til Scala.

Mvh
Steffen Egelund Jensen

Carsten Elton Sørensen

unread,
Jun 19, 2013, 10:17:46 AM6/19/13
to scala-user-g...@googlegroups.com
Ak, er der slet ikke nogen her på Djævleøen som kunne tænke sig at snakke Scala? Desværre syntes jeg der var lidt langt til New York i år, så jeg kom ikke med til Scala Days i denne omgang. Og jeres meetup ligger oven i en aftale jeg ikke kan komme ud af *sadface*

Sker det hele virkelig i Århus?

Mvh,
Carsten Elton Sørensen

Jan Krag

unread,
Jun 19, 2013, 4:47:03 PM6/19/13
to scala-user-g...@googlegroups.com
Hej Carsten
Jo, der sker skam også noget i København.
Vi havde et Scala CPH meetup i forrige uge på Mikkeler, hvor vi snakkede om fremtiden, og siden da har Mads Hartmann barslet en ny hjemmeside:

Vi holder møde igen allerede i næste uge, 28/6. Se mere på siden.

VH Jan


2013/6/19 Carsten Elton Sørensen <cso...@gmail.com>
--
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "Scala User Group-Denmark" group.
To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to scala-user-group-d...@googlegroups.com.
For more options, visit https://groups.google.com/groups/opt_out.
 
 



--
Jan Krag
Twitter: @jankrag

Carsten Elton Sørensen

unread,
Jul 1, 2013, 10:23:32 AM7/1/13
to scala-user-g...@googlegroups.com
On Wednesday, June 19, 2013 10:47:03 PM UTC+2, Jan Krag wrote:
Hej Carsten
Jo, der sker skam også noget i København.
Vi havde et Scala CPH meetup i forrige uge på Mikkeler, hvor vi snakkede om fremtiden, og siden da har Mads Hartmann barslet en ny hjemmeside:

Vi holder møde igen allerede i næste uge, 28/6. Se mere på siden.

Det lyder rigtig godt! Den 28. kunne jeg selvfølgelig ikke, men jeg følger med på de nævnte sider.

- Carsten
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages