Scala komsammen i Århus?

18 views
Skip to first unread message

Steffen Egelund Jensen

unread,
Jun 13, 2013, 6:07:55 PM6/13/13
to scala-user-g...@googlegroups.com
Hej Alle

Vi er tre der er på vej hjem fra en super spændende og inspirerende Scaladays konference i New York. Det er den bedste konference jeg nogensinde har været til...

Som lokkemad er trenden at der er mangel på Scala udviklere i London, Atalanta, The Bay area, New York, Oslo med flere :-)

Vi synes det er trist der sker så lidt på Scala fronten i Århus, så vi foreslår at vi laver et meetup inden sommer, hvor vi kan få drøftet hvad vi skal gøre for at få gang i Scala i Århus / Jylland / Danmark.

Vi vil selvfølgelig gerne præsentere det bedste fra Scaladays og regner med at Miracle vil lægge lokaler til. Men andre indlæg eller en status på hvor I er med hensyn til Scala er også meget interessant.

Skriv endelig hvis i synes det er en god ide og jeg ser frem til at vi får booset Scala.

Som takeaway fra konferencen så er Scala ikke længere en Option, det er sproget man skal kunne, hvis man vil udvikle til JVM'en.

/Steffen

Peter Andersen

unread,
Jun 15, 2013, 3:29:22 AM6/15/13
to scala-user-g...@googlegroups.com
Hej Steffen

Det vil jeg glæde mig til.

/Peter

René Vangsgaard

unread,
Jun 16, 2013, 5:05:11 PM6/16/13
to scala-user-g...@googlegroups.com
Hej Steffen og andre

Jeg vil meget gerne høre om jeres tur til ScalaDays.

Jeg vil også tilbyde at fortælle om vores erfaringer med Scala og Play Framework 2.1, som vi har arbejdet med siden årsskiftet. Projektet kender du indgående, da du var med til at starte det op :)

-René


2013/6/14 Steffen Egelund Jensen <seje...@gmail.com>

/Steffen

--
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "Scala User Group-Denmark" group.
To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to scala-user-group-d...@googlegroups.com.
For more options, visit https://groups.google.com/groups/opt_out.
 
 

Kresten Kjær

unread,
Jun 17, 2013, 5:05:37 AM6/17/13
to scala-user-g...@googlegroups.com
Jeg vil også gerne med :-)

Mvh. Kresten Kjaer

Steffen Egelund Jensen

unread,
Jun 19, 2013, 4:16:35 AM6/19/13
to scala-user-g...@googlegroups.com
Hej René og Peter

Det lyder super!

Vi vil sørge for at arrangere et scala møde og sender invitationer ud her og evt også via javagruppen.

/Steffen

On Friday, June 14, 2013 12:07:55 AM UTC+2, Steffen Egelund Jensen wrote:
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages