Hej Alle
Vi er tre der er på vej hjem fra en super spændende og inspirerende Scaladays konference i New York. Det er den bedste konference jeg nogensinde har været til...
Som lokkemad er trenden at der er mangel på Scala udviklere i London, Atalanta, The Bay area, New York, Oslo med flere :-)
Vi synes det er trist der sker så lidt på Scala fronten i Århus, så vi foreslår at vi laver et meetup inden sommer, hvor vi kan få drøftet hvad vi skal gøre for at få gang i Scala i Århus / Jylland / Danmark.
Vi vil selvfølgelig gerne præsentere det bedste fra Scaladays og regner med at Miracle vil lægge lokaler til. Men andre indlæg eller en status på hvor I er med hensyn til Scala er også meget interessant.
Skriv endelig hvis i synes det er en god ide og jeg ser frem til at vi får booset Scala.
Som takeaway fra konferencen så er Scala ikke længere en Option, det er sproget man skal kunne, hvis man vil udvikle til JVM'en.
/Steffen