Møde på JAOO October 5, 2010 (fri adgang) - hvilke speakers ? + grupperabat o.s..v

2 views
Skip to first unread message

mmc2

unread,
Aug 13, 2010, 6:04:44 AM8/13/10
to Scala User Group-Denmark
Vi har fået en invitation til at holde et user-group møde om Scala den
5. okt. 2010 16:00-18:00 under JAOO konferencen. JAOO stiller lokaler
til rådighed og der vil være fri adgang for alle, så jeg har
accepteret. Se "http://jaoo.dk/aarhus-2010/usergroups/" for mere info.

JAOO vil derudover gerne invitere nogle af deres speakers til at
deltage. Har fået oplyst at Martin Odersky ikke kan nå at deltage, men
andre kan formodenligt. Jeg er derfor blevet spurgt om hvem af JAOO
talerne som vi evt. gerne vil have inviteret med ??? Hvad siger i ?
(Se "http://jaoo.dk/aarhus-2010/speakers/" for talere som vi kan få
inviteret)

Endeligt så har JAOO en rabat ordning for brugergrupper til selve
konferencen. Her er hvad Marlene skrev til mig:

Jeg tror selv jeg tager i mod rabatten? Hvad med jer ? Jo flere jo
billigere :-)

---

"TIL BRUGERGRUPPER TILBYDER JAOO:

1. 20% rabat på 3 dages konference (normalpris: DKK 15.000,-/EUR
2.000,-). Early bird prisen indtil 30. august er DKK 13.500,-/EUR
1.800,-, hvilket betyder en yderligere rabat til brugergrupper på DKK
1.500,-/EUR 200,-.

Ved registrering (https://secure.trifork.com/aarhus-2010/
registration/) skal følgende promotion code bruges: scalaug

2. Hvis et brugergruppemedlem har et par kollegaer, der gerne
vil have med på JAOO, så må de komme med under samme rabataftale.

3. Der er mulighed for yderligere rabat, hvis en brugergruppe på
samme tid registrerer mindst 5 medlemmer:

a. 5-9 deltagere fra samme brugergruppe = 25% discount = DKK
11.250,-/EUR 1500

b. 10 deltagere fra samme brugergruppe = 30% discount = DKK
10.500,-/EUR 1.400

Kontakt venligst Marlene Staunstrup Hyldborg, m...@trifork.com, hvis I
ønsker at gøre brug af grupperabatten.


Tilbuddet gælder til 30. august og kan ikke kombineres med andre
tilbud"

Mads Hartmann

unread,
Aug 13, 2010, 9:37:03 AM8/13/10
to Scala User Group-Denmark
Der er mange af speakerne jeg gerne ville møde men det ligner ikke at
der er andre end Martin Odersky der har så meget med Scala at gøre ;)

Jeg springer JAOO over, det er stadig lige en tand for dyrt til mig.
Især da jeg har planer om at tage til Scala Liftoff London få dage
efter - SU'en rækker ikke til to konferencer på én uge ;)

Mads Hartmann

mmc2

unread,
Sep 8, 2010, 10:42:54 AM9/8/10
to Scala User Group-Denmark
Vi har ikke fået så mange tilmeldelser + jeg selv bliver nødt til at
melde afbud. Så jeg tror aflyser JAOO scala mødet (med mindre der er
nogle som protestere?)

Mvh
Morten
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages