Hej Allesammen,
Håber I har haft en god sommer.
Jeg har lige 2 hurtige tilbud til diskussion/feedback:
1. Århus: GOTO conference - GRUPPERABAT!
GOTOcon i Århus kører fra okt. 10-12
Vi kan opnå flg. grupperabat:
• 5 - 9 mand : 20%
• 10 - ~ mand: 25%
--gælder også tilmeldinger til training! (undtaget scrumkurserne)
Se mere på
http://gotocon.com/aarhus-2011/
2. San Francisco: AnDevCon - 1 GRATIS BILLET + RABAT!!
Skulle der være nogle som planlægger at være over there...
AnDevCon i Burlingame, lidt syd for SF, kører fra nov. 6-9
De har tilbudt os:
• One (1) full conference passport for all 4 days, $1,595 value
• $100 discount for all GTUG members, implemented via special code
Se mere på
http://www.andevcon.com
Skriv tilbage her på tråden om ovenstående har interesse.
Gratis SF pass bliver nok først-til-mølle!
Mvh
Kevin