Samarbejde ? konference i København og Warszawa

3 views
Skip to first unread message

jespe...@softwaremill.pl

unread,
Feb 21, 2016, 5:09:39 AM2/21/16
to Scala User Group-Denmark
Hej, det er Jesper fra Softwaremill.com Vi er et polsk softwaredevelopment firma som er meget fokuseret på Scala. Jeg vil gerne i kontakt med Jer af flere grunde; 

1 Vi holder 10.03.2015 en konference i Kbh sammen med bl.a. Dansk Industri, og  

2: der ud over vil vi gerne invitere Jer til vores egen Scalar.conf i Warszawa 15+16.04. 

Scalar_Conference_2016.pdf
Program_1003.pdf
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages