Hej, det er Jesper fra Softwaremill.com Vi er et polsk softwaredevelopment firma som er meget fokuseret på Scala. Jeg vil gerne i kontakt med Jer af flere grunde;
1 Vi holder 10.03.2015 en konference i Kbh sammen med bl.a. Dansk Industri, og
2: der ud over vil vi gerne invitere Jer til vores egen Scalar.conf i Warszawa 15+16.04.