Er der nogen Scala-entusiaster på linien?

12 views
Skip to first unread message

rvange

unread,
Feb 6, 2020, 9:26:36 AM2/6/20
to Scala User Group-Denmark
Er der stadig liv i denne gruppe?

Jeg overvejer at tage til en konference i Polen, og vil høre om der er andre Scala-interesserede. https://scalar-conf.com/

Bedste hilsener,
René

Søren Markert

unread,
Feb 7, 2020, 3:00:51 PM2/7/20
to Scala User Group-Denmark
Det ser da spændende nok ud.
Meen, nej, der er ikke meget liv her inde :p
God tur, gamel dreng!
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages